Wij helpen je graag

Contact met Fitness Eemnes

Heb je vragen of wil je meer informatie over ons aanbod? Neem dan gerust contact op met Fitness Eemnes. Ons team staat voor je klaar om al je vragen te beantwoorden en je te helpen bij het vinden van de juiste oplossing voor jouw fitnessdoelen.

De openingstijden

Maandag 07.00 - 22.00
Dinsdag 07.00 - 22.00
Woensdag 07.00 - 22.00
Donderdag 07.00 - 22.00
Vrijdag 07.00 - 22.00
Zaterdag 08.00 - 16.00
Zondag 08.00 - 16.00
Contact opnemen

Waar kunnen we jou mee helpen?

"*" geeft vereiste velden aan

Wij geven antwoord

Veelgestelde vragen

Kan ik tijdens mijn contractperiode mijn lidmaatschap upgraden of downgraden?

Alleen een upgrade van een Fit- naar een Premium lidmaatschap is mogelijk. Bij een wijziging in de contractduur start er een nieuwe periode.

Is er een familiekorting beschikbaar?

Nee, dit is niet mogelijk.

Is het mogelijk om een lidmaatschap van 12 of 18 maanden eerder te beëindigen?

Ja, dit kan bij blessures of medische klachten die minimaal 2 maanden duren, of bij verhuizing naar een locatie meer dan 10 km van de sportschool.

Is het mogelijk om mijn lidmaatschap tijdelijk te pauzeren?

Ja, maar dit kan alleen bij blessures of medische klachten die minimaal 2 maanden duren.

Wat is de opzegtermijn van het lidmaatschap?

De opzegtermijn bedraagt 1 maand, mits de contractperiode volledig is doorlopen. Bijvoorbeeld: opzeggen in januari betekent dat het lidmaatschap eindigt in maart.

Kan ik eenmalig sporten?

Ja, er is de mogelijkheid om een dagpas te kopen voor €10.

Zijn er kleedkamers en douches beschikbaar?

Ja, er zijn 2 kleedkamers en 2 douches beschikbaar.

Is parkeren mogelijk bij de fitnessclub?

Ja, er is parkeergelegenheid tegenover de fitnessclub.

Staat jouw vraag er niet tussen?